Undrar vart du är...


2012-07-13 @ 11:08:00
Så jag läängtar efter att få se dig för första gången, att få hålla dig i min hand...att få känna din värme. Att få se om du verkligen håller allt du lovar...
 

Jag börjar bli väääldigt putt just nu faktiskt. Skrev ju för ett bra tag sedan och berättade för er om att jag hade hittat en jättebra deal hos Groupon på en volymtång. Var den 23:e juni som jag  beställde en. Och den 26:e var det slut på dealen och jag fick värdechecken och gick ut och köpte varan. Fick mail från butiken att den hade blivit "shipped" den 2:a juli.. Men då är faktiskt frågan. Vart är den där tången? tror inte att det ska ta 1 1/2 vecka att skeppa hit en sådan liten produkt eller?
 

Börjar att misstänka att jag aldrig lär se någon volymtång..att jag blivit lurad.
 
https://static.groupon.se/97/69/1339523626997.gifvart är du?






Kommentarer
Postat av: Fnulan

Men så dåligt! Hoppas att den kommer snart!

2012-07-14 @ 23:29:46
URL: http://bloggfamiljen.se/fnulan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback