Världens tråkigaste tisdag?


2012-07-31 @ 09:21:48
Idag känns det verkligen som att denna dagen kommer gå till historien som världens tråkigaste ;) Pappan är och jobbar, sonen verkar vara sugen på att hitta på något roligt (för när jag smorde in honom efter duschen så frågade han mig "vad ska vi göra idag mamma?"), Leilas blöja satt på sniskan och gjorde att det vart kladd överallt, och sen måste det städas. GAAAH!
 
Vill verkligen inte städa- men man kan ju inte ha roligt jämt eller? Har gått och kännt att nää.. nu måste jag ta tag i och städa rejät här hemma i ett par dagar nu, får panik på att ha det stökigt! Så det känns ju iaf bättre att ta tag i det och så kanske jag och kidzen kan göra något roligt efter det istället. Det ger ju iaf lite motion av att städa oxå- sen får vi väl se om man kan ge sig ut på promenad eller dra till gymmet när a kommit hem från jobbet sen.
 
nähä- bäst att ta fram dammtrasorna och den kära trogna vännen dammsugaren. För vad vore man utan den? vet inte hur många gånger per dag den åker fram för att dammsuga bort smulor efter barnen ;)
 
Ha en fin dag kära du ♥
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback