6 dagar kvar- i eftermiddag 5


2012-06-14 @ 07:52:05
Godmorgon kära läsare!

Idag är det skolavslutning här i bynn. Själv ska jag stanna inne på jobbet och svettas som en gris i värmen ;) för det blir riktigt varmt på jobbet när det är sommar. Men dom som har barn som går i skolan har tagit ledigt idag för att se sina barn uppklädda och fina.
Tycker lite synd om dom idag- hade ju beställt kanonväder åt dom såhär till skolavslutningen. Men istället får dom blåst och kyla.Ska hålla tummarna stenhårt för att solen lyckas spricka fram bakom molnen snart!

Kan ni fatta att jag idag har 6 arbetsdagar kvar innan semseter/mammaledighet? och när denna arbetsdagen är gjord så är det bara 5 kvar. Det är helt sjukt. Kommer ihåg när man knappt ens vågade tänka på semester och sommar bara för det var så långt kvar. Men snart är den dagen kommen ju!

Idag är det lite stressigt här hemma. Barnen äter frukost nu. De behagade inte att vakna förrän 07,30 och det unnade jag dom eftersom leila alltid vaknar mellan 5-6 på morgonen..
Sen att de varit lite kinkiga och typ inte ville äta deras rostade mackor till frukost är en annan femma. Fick slänga till dom varsitt korvbröd så blev dom nöjda. Huvudsaken är ändå att de får nåt i sig så de orkar leka ju!

Nähä, bäst att tjata lite på dom så det händer lite här!

ha en fin dag allihopa!






Kommentarer
Postat av: ☆ Fru Eriksson

Wiii härligt tjejjen...Snaaart SEMESTER då /Kram pårej du fina ♥

2012-06-14 @ 09:41:40
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Postat av: Sara - mamma till Hugo

Ja fy, tråkväder idag :( Men jag åkte genom Ödeshög på mc igår kväll och då var det minsann härligt väder iaf.

Skönt med semester snart, käänner att det är välbehövligt! Jag jobbar iofs 3 veckor till, men ändå.

Svar: men ååå..gjorde du? denna kommentaren har jag missat ju! va du här utan o svänga förbi? hihi kramis
Emelie

2012-06-14 @ 10:37:19
URL: http://elmeshult.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback