ajsan bajsan..


2012-06-11 @ 21:26:51
I lördags hade jag ju som sagt verkligen min turdag (eller not ?) för inte nog med att jag vurpade i ett par gånger så hade jag ju faktiskt äntligen lyckats sätta dit mina lösögonfransar perfekt och helt själv dessutom. Kände mig så himlans nöjd. Så kommer man till förfesten och känner hur det börjar klia och sticker lite i ögonen och flera påpekar att man ser rödsprängd ut i ögonen.

Bara att ta ur de där jäklans fransarna som jag ju var så nöjd över och inse att jag nog inte tålde limmet. Så en note-to self där blir att aldrig mer köpa dessa fransar från H&M alternativt använda något annat lim. För det där limmet var definitivt inte att leka med!



ajsan bajsan..

Sen har vi ju det där med att jag skulle sätta mig ner på en bänk och det var blött och kladdigt- men så blev jag så glad när jag hittade en torr plats på bänken och kunde sätta mig där. Var bara det att direkt efter detta så kom det en kille och spillde öl i knäet på mig..haha! fattar inte vad det var med denna lördagskvällen?






Kommentarer
Postat av: Jessica

han får gärna vänta lite till med att gå haha men det bestämmer ju inte jag =) tack igen för vinsten!! verkligen superkul och jag väntar med spänning =)

2012-06-11 @ 22:02:27
URL: http://lawendelgoteborg.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Men förstår du inte? Du ska vara hemma och blogga!!

2012-06-11 @ 22:36:29
URL: http://bloggfamiljen.se/fnulan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback