äntligen finns det lite ljus i tunneln.


2012-06-11 @ 22:14:21
Snacka om att jag blev glad när jag igår fick nys om att de har planer på att göra om här på blogg.se lite grann. Just nu håller ett gäng utvalda bloggare på att testa senaste nytt. Detta innebär bland annat att man ska kunna ladda upp flera bilder samtidigt snabbt och även kunna svara på kommentarerna direkt i bloggen. Alltså svara under själva kommentaren man fått. Hur härligt vore det inte om detta kommer snart då? då hinner jag ju jämt att svara på era kommentarer.

Som det är nu så hinner man inte svara på era fina ord varje dag ju hur mkt man än försöker och vill. Vissa dagar öppnar jag inte ens datorn utan bloggar endast med blogg.se appen!

Så nu håller vi tummarna för att det blir lite förändringar i blogg.se mallarna inom en snar framtid tycker jag ;)






Kommentarer
Postat av: ☆ Fru Eriksson

Jaa,äntligen håller tummarna stenhårt :)

/Kramen

2012-06-12 @ 09:12:45
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback