äntligen fredag och lite sommmarbilder.


2012-06-29 @ 09:05:32
hej kära vänner, sommar och sol är det som hägrar här just nu eller? man vill bara ta tillvara på varenda sekund det är soligt och varmt ju. Ska strax sätta in barnen i bilen och åka en sväng till apoteket. Måste köpa lite solskydd. Var ute i solen igår utan...och ja.. Aja baja att man inte lär sig. Vart lite röd igår men det var igen fara när jag vaknade upp idag. Men ändå- man ska ju vara försiktig när man är i solen även om man vill bli brun. Man kan ju bli brun med solskyddskräm på med ju =)
 
Skulle egentligen böva åka iväg o köpa med någon bikini. Den ena jag har har jag haft i 3 år nu och fick sy in den förra året eftersom den var alldeles för stor runtom (snålknep!?) och den jag köpte förra året tittar en bygel ut ur det är inte så skönt ju! Men neej, åker absolut ingenstans idag inte..här ska det varas ute. får ta det en dag när det regnar istället ;)
 
Har ni några bra tips på vart man kan hitta en bra bikini?
 
 

Tänkte ta och avsluta detta inlägg med att bjuda på några sommarbilder och passar därmed på att önska er alla en fin och solig dag.
 
 
var rädda om er ♥
 
 
 






Kommentarer
Postat av: ☆ Fru Eriksson

Härliga Foto ♥...
Har tyvärr inget tips på Bikini/Kram tjejjen!

2012-06-29 @ 09:57:10
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

mysiga sommar bilder =)

2012-06-29 @ 12:03:22
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Linda

Sv; nej verkligen inte! Men som sagt, det verkar som de börjar få rätsida på det mesta nu iaf. Det jag märkt är att man inte kan se alla kommentarer i ett inlägg om det är fler än 25, så jag kan liksom inte godkänna dem :( Men jag skrev på feedbacken igår om det, så hoppas de får ordning på det också snart :)

Bikini är ju jättesvårt att hitta nån man trivs med! Jag köpte min på cubus förra året har ja för mig, där brukar de ha rätt mycket olika modeller att välja mellan :)
Kram

2012-06-29 @ 19:07:01
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Sara - mamma till Hugo

Jag har varit och bikinishoppat idag. Det är ju jättesvårt att hitta vad man vill ha. Till slut fick det bli en från Lindex. Jag behövde verkligen en ny och än så länge är jag nöjd :)

2012-06-30 @ 20:48:42
URL: http://Elmeshult.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback