Ett tortyrbesök


2012-06-26 @ 21:44:26
Idag var jag iväg på att tortyrbesök om något. Iaf om ni frågar mig- hon som liter av tandläkarskräck!
 
Idag var det dags att gå till tandläkaren och laga ett till av hålen. Försökte lugna mig själv med att jag ju faktiskt inte har nåt mer hos tandläkaren att göra förrän nästa år när denna lagningen var över. Men hur det än var så blev det värre när jag låg där i stolen och fick  höra att tandläkaren ville ta bort min gamla amalgamlagning oxå "vi bokar in en tid för den oxå". Så där låg jag i stolen, och höll hårt i armstöden samtidigt som jag hörde borrarna surra, kände vattnet stänka i ansiktet- de vet hur de ska framkalla rysningar minsann!
 
Nåja, jag överlevde ju iaf besöket- annars hade jag ju inte suttit här. Men det känns illa att jag måste dit en gång till. Som tur är så blir det efter semestern så jag hinner förbereda mig mentalt en bra tid innan ;)
 
tandläkarskräck- vad är det ;)






Kommentarer
Postat av: ☆ Fru Eriksson

Joo,visst överlever man ,men......
Har ingen Tandläkarskräck själv men vet att det är svårt/Kraaam till dig!

2012-06-26 @ 22:23:29
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Postat av: Miian

Usch!
Förstår dej,lider av samma sak :/
Nångång har de fått trycka i mig lustgas för att jag ska klara av besöket,hoppas det går bra för dej!

Hua! Ja här har det verkligen hänt saker,men nu är jag på rätt bana igen
;)
Ni verkar må bra och allt går bra som tvåbarnsmamma? ;-)

2012-06-27 @ 08:03:17
URL: http://Sodershojder.wordpress.com
Postat av: Solveig Lundin

Kan inte va lätt och ha tandläkar skräck, stackare.

2012-06-27 @ 22:21:08
URL: http://lillboda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback