Har blivit utmanad


2012-06-05 @ 18:21:30
Fick igår se att jag hade en utmaning som väntade på mig. Sarina (familjen-bus) hade 10 st frågor som väntade.

Så nu kommer jag att svara på dessa tio frågor och sedan själv komma på 10 stycken nya frågor att skicka vidare till 5 andra bloggar. (det är detta utmaningen verkar gå ut på)

1: Hur länge har du varit tillsammans med din sambo/kille/man? Vi har varit tillsammans sedan 27:e november -04. så det måste väl bli 8 år då.

2: Vad är ditt drömyrke? Hmm.. någon form av kontorsjobb där man får sitta vid en dator en del och tjänar bättre med pengar.

3: Hade du gjort något annorlunda och isåfall vad? Hmm, klurig fråga det där.. tror inte det!

4: Vad gör du helst efter att barnen gått och lagt sig? Sitter och njuter av lugnet som infinner sig, sedan gör jag alla måsten och äter kvällsmat/ ser på tv eller sitter vid datorn en stund.

5. Vilket barnklädmärke är din nr 1: Det måste bli villervalla. Det är det klädmärket man har bäst tillgång till såhär hemmavid då kidzshopen säljer det. Riktigt bra kvalitet och fina plagg ju!

6. Önskar du att du var bättre på något, isåfall vad? Önskar jag var bättre på det här med att renovera. Skulle grymt gärna vilja kunna tapetsera själv till exempel.

7. när fick du en massage senast? Har faktiskt inte en aning ärligt talat.

8. bästa egenskapen hos din sambo/make. Han ställer alltid tveklöst upp och tar hand om barnen om det är så att mamman känner att hon behöver komma iväg på lite egentid. Är det något jag vill göra på egen hand så får man det utan tvekan.

9. Har du gjort något du aldrig trott du skulle våga? Tatuerade mig ju för ett par veckor sedan. Trodde aldrig jag skulle våga göra det trots att jag gått och pratat om det hur länge som helst. Väl där gjorde det ju inte alls så ont som jag trott.

10. Kommer du besvara dessa tio frågor?? Ja självklart, som synes har jag ju just gjort det ;)

image description

Nu tänkte jag utmana: Sojka, Ötjejen, Jessica, Carolina och Maria med de här frågorna:


1. Hur många barn vill du ha?

2. Om du ska ut o resa i Sverige på semestern- vart åker du helst då?

3. Vad är det värsta du vet?

4. Vilken är din favoritfilm?

5. Vad gör du om 20 år?

6. Vad dricker du helst om du dricker alkohol?

7. Vilket är ditt favoritgodis?

8. Vilken butik köper du mest barnkläder ifrån?

9. Vad är det sista du gör innan du går och lägger dig?

10. Hur dags går du upp på helgen?






Kommentarer
Postat av: Carolina

Kul utmaning, antar den såklart och lägger upp om en stund! :-) kram

2012-06-05 @ 18:54:06
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Sandra

Fina Emelie!! Jag antar din utmaning, men jag gör den om några dar eftersom jag precis gjort en annan, haha!! Kramar fina vännen!!

2012-06-05 @ 19:37:22
URL: http://otjejen.blogspot.com
Postat av: Maria

Åh, tack för utmaningen :)

2012-06-05 @ 19:59:32
URL: http://sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback