Jag börjar bli gammal!


2012-06-05 @ 12:05:48
Det märks verkligen att åren går och man börjar bli gammal. Fasen börjar ju närma mig 30 nu med rusande steg. Bara 1 1/2 år tills man är där ju ;) och ständigt blir man påmind om det.

Som i helgen när A var och köpte en ny säng till Elliott. Han har haft sin barnsäng sedan han fyllde 2 år. Men den är alldels för liten nu. Iaf om ni frågar mamman och pappan som både nu och då får ligga där bredvid med noll utrymme och stickande ben. Så nu tog vi tag i saken och köpte honom en vanlig 90 bäddsäng. Och gudars så gott man låg i den häromnatten när Elliott var o hämtade mig för lite sällskap, vilken skillnad.

Nå iaf, då kom jag och tänka på när han var våran nyfödda lilla son, när allt var sådär spännande och han låg mellan oss i sängen och man var tvungen o kolla så han andades varje minut .
Det var ju igår- var det inte det? och nu är han 3 1/2 år och ska byta sovplats igen. Shit. Först från att sova mellan mamma/pappa- sedan till spjälsängen- sedan till barnsängen- och nu till denna "vuxensäng". Det var så jag kände de gråa hårstråna börja växa ut på mig på direkten det ;)

Nåja gråhårig morsa eller inte/ begynnande 30-årskris eller inte- han sov riktigt gott i sin nya säng själv den första natten för var ju tvungen att smyga in och ta kort på honom såklart ,paparazzimorsan

KRITTER Sängstomme med ribbotten IKEA <-från denna till denna ->image description
och jaa, några gånger har han ramlat ur sängen. Men vi har lagt hans sittpuff precis nedanför så han har landat gott och inte vaknat o märkt att han ramlat faktiskt konstigt nog!






Kommentarer
Postat av: ☆ Fru Eriksson

Hihi...Papparazzimorsan tog ett mysigt foto/Kram Kram

2012-06-05 @ 12:37:57
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Postat av: ♥ Sojka ♥

Och som du säger så syns vi ju i Augusti!!



Vad kul att du vill gästblogga! Ser jag verkligen fram emot!! =D



Krams!

2012-06-05 @ 13:27:02
URL: http://www.sojkasframtid.se
Postat av: Sara - mamma till Hugo

Ja, tiden går ju hur fort som helst. Det är verkligen inte lätt att tråckla ner sig i en sådan där barnsäng, inte särskilt bekvämt heller. Som tur är så vill inte Hugo ha mig i sin säng så ofta ;)

2012-06-06 @ 08:20:09
URL: http://elmeshult.wordpress.com
Postat av: Solan

Visst är de lite jobbigt när man själv inte hinner med riktigt.

2012-06-06 @ 12:31:28
URL: http://lillboda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback