Segare än knäck?


2012-06-14 @ 21:35:55
hej vännen. Vilken seg kväll det varit om ni frågar mig. Suttit i soffan och hållit på att somna flera gånger om. Har inte varit annat än trött om kvällarna nu på sistone! Det är full rulle både med jobb och barnen ju. Man har massor man vill hinna men inte lätt att hinna allt jämt.

Idag blev det iaf en tur till gymmet efter jobbet. Körde 40 min intervaller på crosstrainern. Riktigt skönt när det var gjort sedan vill jag lova. Sedan var det bara att åka till svärisarna och hämta barnen då de fick vara där nån halvtimma då pappan var och klippte sig. Och sedan hem, säga hejdå till pappan som skulle iväg och träna fotboll, sedan i med kvällsmat till barnen, vikning av tvätt, snabb dammsugning.

Och vips så var klockan kvart över 7 och Leila gick runt med sitt "jag är trött och vill gå och lägga mig" gnäll. Så blev att göra välling till henne och pussa henne massor. Sedan somnade hon gott i sin säng efter vällingen- utan att säga ett knyst. Det är visst en liten dam som är trött om kvällarna oxå.

Sedan hamnade Elliott i säng vid kvart i 8 och han somnade nästan på stört han med. Sedan har jag suttit och småkikat lite på tvn o bara tagit det lugnt! Så skönt att bara ha det lugnt och skönt med ju!

Imorn är det fredag igen- denna efterlängtade dag! Och imorn spelar ju Sverige lite fotboll med. Sambon ska se- sen är frågan om jag kikar oxå eller om jag hittar nåt roligare att göra?


ska du se Sverige- England imorn?

Nu är det läggdags för en seeg mamma!

Godnatt!






Kommentarer
Postat av: ☆ Fru Eriksson

Jaaa ska se Sverige - England imorgon :)
/Kraaaaam ♥............

2012-06-14 @ 22:41:32
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback