Vilken lördag.


2012-06-09 @ 10:33:35
Hej på er vänner,

nu kikar jag in här o skriver några rader igen. Kom nyss hem från byn där Elliott och jag varit på ica och köpt honom lite lördagsgodis.  med hem följde 6 st småbitar choklad, marabou såklart ;) Elliott köpte några extra så han kunde ge till sina kusiner sen sa han, det är gulligt att han är så omtänksam tycker jag ♥

Idag är det massa galej här i lilla Ödeshög. ÖIK (ödeshögs IK) firar hundraårsjubileum och det är massa skoj nere på vättervallen. Vid 3 är det fotbollsmatch, då ska Ödeshögs Ik möta ingesson allstars. Det kommer bland annat vara med flera spelare från landslaget -94 och spela i Ingessons lag samt en del spelare från Borås.
A kommer självklart vara med och spela i ÖIK så ska ta med mig barnen och titta en sväng tänkte jag. Hoppas bara att det är uppehåll!

Sen ikväll är det fest i parken, alla förköpsbiljetter är slutsålda. hoppas det blir riktigt skoj, första gången på länge som både jag och A ska ut samtidigt ju! Barnen ska vara hos farmor och farfar.

Önskar er alla en trevlig dag ♥

vill ni veta vem som vann pinotävlingen förresten?






Kommentarer
Postat av: ♥ Fru Eriksson

Naw så sött av Elliott....

Härligt ha en underbar dag/kväll på ÖIK's 100års jubileum/Kram

2012-06-09 @ 11:29:40
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Postat av: Jessica

Ja det vill jag veta!! :) ha en toppen kväll och passa på att njuta sv varandra :)

2012-06-09 @ 12:01:21
URL: http://lawendelgoteborg.blogg.se/
Postat av: Solan

Choklad är gott :)

2012-06-10 @ 15:11:24
URL: http://lillboda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback