Ett livstecken..


2012-03-04 @ 20:51:36

Tänkte mest kika in o berätta att vi lever. Pappan i huset verkar vara på bättringsvägen o hade sin första feberfria dag idag. Känns såå skönt att allt verkar vända till det vanligs igen nu efter alla sjukdomar!

Igår tog Leilan och jag en tur till ikanohuset i Lkpg medan elliott stannade o lekte hos farmor o farfar. Det shoppades två jackor till mamman, en jacka o pyjamasar till lillan, samt lite vantar till barnen.
Leila trivdes som fisken i vattnet med att vi hade en tjejdag!

Idag var barnen och jag ute och lekte i trädgården.. Såå mys och härligt med egen trädgård ju! Och denna härliga soool... Älskar våren!

Nu blir det lite lugnt i soffan innan läggdags. Jobb imorn igen ju och man är rätt möör.

Ursäkta att jag inte svarat på era kommentarer. Har haft massa annat för mig. O knappt haft datorn öppen sedan i torsdags.

Svar kommer- det lovar jag er kära vänner... Hoppas ni har förståelse.

Tycker ju det är så skoj att få några rader av er <3
kramar







Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Hugo

Verkar som att du haft en härlig helg. Ja, visst är det fantastiskt med solen, man blir ju så glad!

2012-03-04 @ 21:28:35
URL: http://elmeshult.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback