Läängtar


2012-03-01 @ 18:20:36

Sitter här i soffan och riktigt längtar tills barnen gått och lagt sig då man kan få en lugn stund.

Pappan har lunginflammation och även halsfluss. En riktigt härlig blandning att åka på såhär innan helgen. Undrar vad barnen och jag ska hitta på när stackaren får ligga och kurera sig?

Hoppas nu att barnen slipper att få halsfluss oxå.. Mamman me såklart!

Själv är jag superseg ikväll. Ska äta lite kvällsmat, duscha och sen lägga mig när barnen sover. Det är slitigt att jobba igen när man inte är van- speciellt när man har två busar att komma hem med sen efteråt ;)

För övrigt går det bra på dagis för lillan- även om hon stortjuter när man lämnar henne. Det släpper ganska snabbt bara jag åkt säger dom. Och det är ju tur de :)

Nu lite Leila o elliott mys innan läggdags!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback