sånt som får det att vändas i magen på en..


2012-03-13 @ 12:00:00
Var som vanligt inne en runda på expressens hemsida tidigt imorse och kikade runt.  Och vad får man då läsa?

att Anders Eklund- ni vet han som dömdes för bland annat Engla morden ska få komma ut på permission. Hur fan kan de släppa ut en mördare på permission är min första tanke iaf. Spelar ingen roll om den är övervakad eller inte.. det går säkert att ta sig loss från de och smita om man bara vill! Tycker det är en fara för samhället att släppa ut livstidsdömda mördare på permission. Han har gjort det han har gjort- ska inte han få straffas hårt för det oxå? Då ska han väl inte få komma utanför väggarna eller?

Det är skillnad- har man kanske förskingrat pengar eller liknande- då kan jag förstå att de får rätt till permission.. men som sagt en mördare?

Usch, sen att det är just Anders Eklund det handlar om får mig att få extra rysningar av hat. Har ju själv "råkat" ut för honom under den tiden jag jobbade på Rasta. Han kom alltid och frågade efter mig när jag inte jobbade... Det är de man minst anar som är hemskast verkar det som!!! OTÄCKT!

skickar en stoor tanke till hans offer o deras familjer  en dag som denna ♥






Kommentarer
Postat av: Jessica

Nä men fy vad läskigt! Spärra in gubbjävlen för gott tycker jag!

2012-03-13 @ 13:00:22
URL: http://lawendelgoteborg.blogg.se/
Postat av: Nina

den svenska lagen är så jäkla konstig ibland. förstår inte. å nej ja förstår inte heller hur dem kan släppa ut honom????!!!

2012-03-13 @ 13:23:43
URL: http://deliciously.se/
Postat av: Petra

Usch! Ja dom ska fan inte släppas ut! Aldrig, Inte mördare. De står jag för. Dom har så stora fel i huvudet att dom aldrig ändras. Enligt mig.



Haft en bra dag hittills?

kram

2012-03-13 @ 13:27:59
URL: http://zupermamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback