Söndag IGEN.


2012-03-18 @ 11:44:00
Det är helt otroligt vad helgerna går fort...full rulle konstant tydligen =)

Nåja, fredagskvällen var iaf underbar. Vi var ju iväg till Jönköping och shoppade lite först sedan blev det ett besök på Jensen's Böfhus. Där åt jag oxfilé med smörstekt potatis och bearnaise. Supergott! Sedan unnade vi oss efterrätt..för min del blev det belgisk chokladkaka med mjukglass...riktigt gott! Det är skönt att komma iväg ibland på tu man hand utan busfröna våra ju! När vi var hemma runt niotiden så låg de och sussade så gott här hemmavid så. Tack för barnvakten barnens farmor o farfar ♥

Igår hade vi lite fikagäster här hemmavid på förmiddagen. Sedan fick jag ligga på sängen och kika på den senaste Twilight filmen Breaking dawn part 1. skulle sett den i fredags när vi kom hem men det orkade inte jag! som vanligt så slutar filmerna så spännande så man bara går och längtar halvt ihjäl sig tills nästa kommer på bioduken ju!

Sedan på eftermiddagen var vi hos barnens mormor och morfar en sväng o fikade lite grann! Det slutade med att några bestämde sig för utgång här i parken på kvällen. Jag valde dock att vara hemma. Tyckte att sambon förtjänade att få komma ut lite grann. Känns som att det mest är jag som varit ute o svirat på sistone ju ;) så här hemmavid blev det riktigt lugnt när a försvunnit. tittade på tv lite. Sen vid tio slocknade jag.

Snart ska vi iväg till svärisarna på lite lunch, sedan blir det nog att åka iväg o tvätta bilen och senare ska elliott få ta en tur på sin cykel.


Ber om ursäkt för min dåliga frånvaro- men family comes first som ni vet ;)

ska ta o svara på lite kommentarer ikväll- för strax ska vi åka iväg till svärisarna!

önskar er alla en trevlig söndag ♥






Kommentarer
Postat av: ☆Fru Eriksson

Underbart....

Självklart lever man mer Irl hihi...Ha det så gott/Kram från mig!

2012-03-18 @ 11:56:26
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback