Morsdag firande


2012-05-27 @ 14:08:29
Då har vi flickor varit förbi hos mamma och pappa och lagat lite mat. Det blev grillat. Jag och två systrar fixade så mamma slapp o göra nåt till middagen..hon behövde bara sitta ner o ta det lugnt.

Nu bär det strax av till A's mamma för att fira henne lite grann. Sedan efter det bär det återigen av till min mamma för att fira henne med lite tårta. Har ju en present vi fyra systrar ska ge ihop til henne. O det passar bäst o göra det när alla fyra är med ju!

Själv har jag fått en present av mina fina barn med- och blev såå glad! Att jag själv var med och valde ut dom spelar ingen roll..för har ju ändå fått den av barnen ♥
image description

image description

ett par fina och riktigt sköna sandaler fick jag ♥

 

Ett stort grattis till alla mammor här ute i detta avlånga land ♥♥

 

 

Hur firar du denna dag? har du fått nån present av dina barn om du är mamma?









Kommentarer
Postat av: Sara

hej, jättefin blogg! Var gärna med i veckans blogg på min blogg! :)

2012-05-27 @ 15:04:22
URL: http://sarathatsme.webblogg.se/
Postat av: Solan

Jag fick pärlhalsband och en tekning <3

2012-05-28 @ 12:25:26
URL: http://lillboda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback