Underbar dag trots dödsdom


2012-05-21 @ 18:08:26

Vilken underbart härlig ledig dag barnen och jag haft idag. Och vilken tur att det fina vädret kom lagom till dagis skulle ha stängt för planeringsdag. Me like a LOT!

Här har vi såklart varit ute största delen av dagen och tagit tillvara på solen :) i eftermiddag däremot så har det varit lite tråkigare. Var nämligen hos tandhygienisten och fick min dödsdom, 2 stycken större hål att laga och en mindre. Jag sin har värsta tandläkarskräcken. Hur ska detta sluta?

Nåja, bara göra det bästa av situationen och se alla tusenlappar flyga iväg ;)

Nu väntar grillmys.. Mums!

Hoppas ni haft en fin dag <3







Kommentarer
Postat av: Sara - mamma till Hugo

Det var ju precis en sådan trevlig dag jag skulle haft också, minus tandhygienisten då. Här var det också stängt för planeringsdag och jag tänkte att vi skulle ha en kul och mysig dag. Inte sitta instängd i en lägenhet med en sjuk liten kille. Jaja, bättre lycka nästa gång...

2012-05-22 @ 13:20:18
URL: http://elmeshult.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback