Denna himla hysterin efter denna stora näsa.


2012-11-14 @ 20:31:27
Jag bara undrar när denna jäkla hysteri ska ta slut? När ska folk inse att det inte bara är en enda person som gör ett lag- en enda person som gör mål hela tiden?
 

Det räcker väl med att Zlatan fick en låt och hyllades så mkt för några år sedan? Varför ska han få ännu mer uppmärksamhet nu? Vi har fått höra alla hans intervjuer som tv gjort med honom- men ändå gör de nya gång på gång som låter exakt likadana. Inte ett dugg intressant om ni frågar mig! Tycker så synd om alla andra i landslaget som hela tiden hamnar i skuggan av Zlatan. Är det Zlatan som gör mål så lyfts det aldrig fram vem som passat till honom så han gjorde målet minsann, men när någon annan gör mål ja då pratas det inte ens om vem som gjort målet. Bara att Zlatan passade så det blev mål.
 
Det är helt sjukt !Vi svenskar måste bli bättre på att visa uppmärksamhet gentemot de andra som är med och spelar i landslaget med- så de verkligen känner sig som ett enda lag. Inte Zlatans lag.
 
När ska guldbollarna sluta ges till denne? de andra behöver ju inte ens bli nominerade för både han och vi vet ju att det är bestämt att han ska vinna bara för att.
 
Och de som säger att Zlatan är "vacker" och är så förälskade i honom som tjejerna på P3 häromdagen kan ju bara ta o kiss my ass. Vart är han vacker undrar då jag? jag ser bara en enda stor näsa! Kanske har han ett vackert inre? vad vet jag- men det får man ju aldrig se. Tycker han mest verkar självsäker på sig själv och det är inget vackert om ni frågar mig- men smaken är som baken.
 
 
Finns det någon mer än jag som stör sig på detta?
 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback