En måndag med Rivjärnet


2012-11-05 @ 09:49:57

På jobbet och har frukost. Känner mig typ överkörd av en bil idag eller liknande. Näsan rinner- hes som den; känns som nån rivit mig med ett rivjärn i halsen :( men ingen feber så jobba på ett och två ;)

idag ville elliott inte gå till dagis, är nog första gången det. "Nej mamma, jag vill vara hemma... Jag är sjuk" sade han. Frågade om han hade feber "ja det har jag" fick jag till svar. Men det var inget där inte!

avslutar med en bild på min prinskorv. För prinskorvar är han favvo- o i lördags var han en prins när vi var på Burger King!







Kommentarer
Postat av: johanna med tyra o otto

Klart att du får joina, heja oss:)

2012-11-06 @ 06:18:05
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback