En vinnare framtagen.


2012-11-10 @ 12:58:50
Igår vid 23,59 avslutades tävlingen om ett presentkort på 200:- från bus och rackartyg här i bloggen. Och nu har en vinnare äntligen blivit utsedd =)
 
och vinnaren är......
 
"Jag är gärna med och tävlar! = ) Har länkat i min blogg: http://kiwigiirl.blogg.se/2012/november/tavling-rackartyg.html

Om jag vann skulle jag vilja ha: http://busochrackartyg.com/data/archive/product%20images/Top%20penguin.jpg"
 
Ett stort grattis till Emma!(klicka på namnet för att se hennes blogg.) Du kommer få mail under dagens gång =)
 
 
Ett stort tack till bus och rackartyg som sponsrade tävlingen och såklart tack till Er som tävlat.
 
 
Anger du koden emlisch hos bus och rackartyg så får du 15% på ditt köp- glöm inte detta ;)
 
 
Ett tips till er som är tävlingssugna är självklart att lägga till bloggen på bloglovin' eller att följa oss på facebok (emlisch heter sidan där) så ni har koll på om det är någon mer tävling på g i framtiden ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback