Inte mer än människa


2012-11-21 @ 19:54:53

Jag är trött gnällig och grinig idag känns det som. Huvudet sprängs nog snart! Så kan det vara när man varit så beroende av sötsaker och slutar tvärt!
Har fullt upp känns det som. När man kommer hem vid fyra är det plock av disken, tvätt som ska tvättas/hängas upp, mat dom ska lagas och sen vill man ju hinna med att mysa med de små. Sen är det kalas här hemma imorn! Mitt i allt detta ska man hinna röra på sig oxå. Idag blev det ingen motion alls, Klockan är alldeles för mycket nu ju!

Ska i alla fall försöka pallra mig upp för ett pass på gymmet tidigt imorn bitti- för imorn eftermiddag har vi ju gäster här hemma! Frågan är om det är mer lockande att stanna i sängen?

närå- jag är inte bitter ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback