Jamen titta; det finns fördelar med att fylla sent på året.


2012-11-04 @ 21:01:24
Jisses så chockat glad jag blev när jag läste denna artikel på aftonbladets hemsida.
 
Tänka sig att folk som är födda sent på året har bästa årsinkomsten. WOW! Tyvärr stämmer ju såklart detta inte i mitt fall inte.. nää, för ett tvätteribiträde tjänar inte de feta cashen inte (sen är jag ju varslad med så) meen sambon är ju född i slutet av november och är platschef..lite mer cash för honom kanske?
 
Och sen är ju barnen födda i december så vi får väl helt enklet hoppas och tro att de hittar bra jobb som gör att de tjänar de stora pengarna så de kan försörja sina föräldrar sen när de vill gå i förtidspension ;)
 
Ni ser- det fanns allt en baktanke med att vi alla fyller i slutet av nov/början av december... och nu har jag äntligen hittat den ;)






Kommentarer
Postat av: elin stridh

lycka till tjejebn :D

2012-11-04 @ 21:12:37
URL: http://elincecilia.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback