När traumat är över


2012-11-13 @ 17:48:33

Wow vilken härlig känsla det är när traumat äntligen är över. Satt och höll stenhårt i armstöden och spände mig som bara den. Och fy vad det isade när de borrade- och värre blev det när de tog fram borren som låter mest! Rysningar i hela kroppen vill jag lova.

en borttagen amalgamlagning, ny lagning, och en halvt bedövad käft senare så blev det färdigt och betalt skulle de ha med- strax över 1000 spänn är rena rama rånet ju ;)

bu sitter jag och myser med barnen i soffan och njuter av att det dröjer ett bra tag innan jag behöver gå till tandläkaren igen!







Kommentarer
Postat av: Jessica

Jo det är mycket pengar men tänk vad man betalar för frisören som bara håller några veckor :)

2012-11-13 @ 18:43:08
URL: http://www.lawendelgoteborg.blogg.se
Postat av: Hanna

Usch, det är inte kul att vara hos tandläkaren.

2012-11-13 @ 20:51:09
URL: http://hannafialotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback