Slagsmål?


2012-11-28 @ 20:38:48
Ojojoj, det är inte lätt att komma intill och få sitta vid datorn längre här inte. Har de senaste dagarna hållit mig till att blogga några inlägg från blogg.se appen.
 
Och varför då? Jo, sambons dator som han brukar sitta och spela sitt fotbollsspel på har gått sönder. Och då var det en snäll emelie som sade att han kunde låna "min" dator och spela på en stund i helgen.
 
Nu har han suttit och spelat vid den om kvällarna. Så ikväll när jag kom hem från spinningen så hade jag tänkt att jag äntligen skulle sätta mig vid datorn en stund och surfa lite eftersom jag inte suttit på flera dagar då den varit upptagen. vad möts jag av då? självklart har han startat upp fotbollsspelet.
 
Men då sa jag- va? har du startat spel? Jag som hade tänkt att sitta vid datorn en liten stund. lite sur blev han när jag sade det- men stängde iaf ner. Så nu får jag äntligen sitta här och försöka ta igen lite missat ;) Någon måtta får det väl vara på't ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback