Då startar vi en ny vecka igen.


2012-10-29 @ 07:46:06
Helgen redan slut- ny vecka på ingång. Och hur startar vi denna? Jo, med en jordgubbssmoothie till frukost. snabbt och enkelt att ta.
Måste verkligen ta tag i det här med vikten åter en gång. Mår så dåligt av att gå runt och känna mig fet och fluffig jämt. Skärpning på mig själv nu!
Ska försöka att inte äta så mkt kolhydrater. Ett par dagar i veckan kan man kanske unna sig lite pasta eller potatis. Inte mer! Och på lördagen kan man unna sig någon liten smörgås om man vill.
 
För övrigt är jag som en zombie fortfarande. Varit jobbiga nätter i helgen med. Leila har blivit förkyld så hon har vaknat o velat komma till oss. Sen har hon legat vaken och farit runt läänge innan hon kommit till ro och somnat. Och inatt kom även elliott in ett par timmar innan jag tröttnade på att ha honom inborrandes i min rygg (gick in och lade honom i hans säng då). Då ville givetvis Leila komma in efter en liten stund ;)
 
Nåja, sånt är livet som småbarnsförälder det. Bäst att fixa och dona lite innan det bär av till jobb och dagis.
 
Önskar er alla en fin dag!






Kommentarer
Postat av: Solveig Lundin

Va jobbigt, hoppas hon tillfrisknar snart, jobbigt när man inte får sova.

2012-10-29 @ 19:22:47
URL: http://lillboda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback