Det är onsdagskväll eller "lillördag" o vad gör man då?


2012-10-31 @ 21:07:46
Ja tänk att det är lillördag- och vad gör då jag? Jo jag sitter faktiskt tro't eller ej och kikar runt på lite jobb. För första gången på över 8 år är jag inne på arbetsförmedlingens hemsida och kikar runt...stora applåder va?
 
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRrbxQW3ETm8NLRkY8mBjU4vz_cCArc4UMo4JqDICYeHb4CNkkYlZcIlQ
 

 
och vet ni vad?woow, det finns faktiskt 5 stycken jobb..det ni? Men vet i sjuttsiken om jag skulle passa som pizzabagare på fenicia här i bynn? har ju ingen erfarenhet av att baka pizza ;) och det där med försäljningsjobb litar jag inte på heller.. provision är aldrig bra att gå på.
 
Men kollat har jag gjort iaf.. Imorn ska jag nog ta nästa stora steg- ska ta och kika runt i kommunerna som ligger nära bynn o se vad de har att erbjuda ;P






Kommentarer
Postat av: Solveig Lundin

De är jobbigt att vara arbetslös, eller arbetssökande, lycka till

Svar: ja fy bubblans det kan jag tänka mig att det kommer att bli. Hoppas innerligt att det kommer att lösa sig, tack så mkt vännen <3
Emelie

2012-11-01 @ 13:16:49
URL: http://lillboda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback