Kommer vi ses igen?


2012-10-11 @ 07:13:15

Åå jag bara går och längtar och fantiserar om att åla till varmare breddgrader nästa år igen. Turkiet var ju super och hotellet med. Skulle mer än gärna åka tillbaka.

Fast när man läser nyheterna så börjar man undra om Turkiet 2013 ens är möjligt? Det har ju börjat bli lite oroligt i landet nu sedan alla granatattacker över gränsen.

jag hoppas innerligt att det inte blir nåt av det hela iaf så vi kan återse Side.

Nu ska Lillan och jag gå upp o fixa lite. Ha en fin dag!

Såhär glada var barnen över att vara i Side







Kommentarer
Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA

Vi åker tillbaks i juni för min pappa fyller 60 år och idag bokade jag och mamma en resa dit... pappa vet inget. Får se hur länge mamma kan hålla tyst *s'

Blir tyvärr inte något resort nu heller men Irem Garden med Fritidsresor. Verkar helt okej tycker jag.

2012-10-11 @ 21:51:39
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback