Orkar visst inte!


2012-10-23 @ 21:27:27
nä fy vad trött jag blev. Tänkte skriva ett riktigt trevligt inlägg till er. Men dator- eller snarare det mobila bredbandet strejkar till och från. Så orkar bara inte!
 
Imorgon är det dessutom antagligen dags att få sin dom..denna gången hoppas jag att alla förhandlingar blir klara så alla får veta om de får vara kvar eller inte. Vore skönt att få reda på hur det blir nu. Pallar inte att gå en till helg och undra och fundera! Gillar inte ordet varsel!
 
Nu kastar jag in handduken och säger Godnatt. Vi ses imorn kära ni!






Kommentarer
Postat av: Helen.HUSnrNIO

Hejsan!
Nu finns vinnaren av biobiljetter & Tingeling t-shirt presenterad på min blogg.
Tack för att du deltog.
Helen.HUSnrNIO

2012-10-23 @ 22:19:58
URL: http://husnrnio.se
Postat av: ♥ Sojka ♥

Ja det blir nog en begagnad om det nu blir en syskonvagn. :)
kram

2012-10-23 @ 22:27:10
URL: http://www.sojkasframtid.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback