oro, hopp och på fredag!


2012-10-14 @ 22:15:00
Det är så otroligt jobbigt, så overkligt. Denna oro ja, den vill bara inte försvinna... Trodde att lite helg med familjen skulle få mig att tänka på annat. Men den har etsat sig fast- sitter ända in i ryggmärgen. Alla säger att man ska försöka tänka positivt, jag intalar mig själv att jag ska vara positiv, jag är positiv. Meen, förr eller senare så blir man påmind; det är bara så oavsett vad alla säger.

Allt ordnar sig säger dom; men hur vet de det? Hur vet jag att det ordnar sig även denna gång? Bara för det gjort det förr behöver det inte göra det nu.

På fredag kommer domen. Hoppas givetvis på att det blir ett positivt besked,men är väääldigt tveksam och våagar knappt ens hoppas. PÅ fredag..då vet vi! Tänker på alla mina medkamrater som oxå väntar och hoppas ♥

Nu ska jag lägga mig och försöka sova.Hoppas ni haft en fin dag! Godnatt kära läsare, ni är bäst ♥






Kommentarer
Postat av: Jessica

Oj det låter ju inte alls roligt :( men håller mins tummar för ett bra resultat!

2012-10-15 @ 09:03:02
URL: http://www.lawendelgoteborg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback