Vilken eftermiddag.


2012-10-07 @ 17:48:50
Wow vilken eftermiddag det varit i fikats tecken. Först mötte jag upp fina Sofia och hennes sockersöta dotter Towa på Dinners för fika/middag och lite prat. Var jättetrevligt att träffas igen =)
 

När jag kom hem var det visst fullt hus här hemma då barnens morfar och mostrar var här. Det sattes upp lampor. Skrev ju för ett jättebra tag sedan att vi köpt taklampor som vi skulle sätta upp i vardagsrummet. Tack vare min pappa så kom de äntligen upp idag- superpappa/supermorfar eller vad? TACK TACK <3
Så det blev lite fikamys även här hemma nu  på eftermiddagen- man kan ju inte ha folk på besök utan att ha fika när klockan är runt 16-tiden inte ;)
 
Varde ljus
 
 






Kommentarer
Postat av: Pernilla

Han börjar må lite bättre, skönt det!!

Ha en fortsatt bra kväll, kram.

2012-10-07 @ 18:47:09
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Postat av: SoffiZ- Oliwer och Towas mamma :)

SÅÅÅ roligt att du ville sällskapa med oss <3

Det styr vi upp snart igen tycker jag :)
Kraaam

2012-10-07 @ 21:30:12
URL: http://SoffiZ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback