Virrpanna till mamma?


2012-10-03 @ 07:57:09
Gud så jag skämdes när jag kom och hämtade elliott på dagis igår. Han hade sina fodrade regnkläder på sig- och jaa..han har nog vuxit en del om man säger så. Har kollat igenom allt förutom just detta så nu måste det panikköpas ett fodrat regnställ dessutom. Gummistövlarna var nästan så hälarna kikade upp dessutom! Gud vad virrig jag är, skäms som bara den!
 
Tur att det är lite kallare ute nu så jag kan ta med mig hans neoprenfodrade vinterstövlar (såna från sulman) så han kan ha dom när det är blött ute! Blir att köpa nya vanliga till våren nu istället!
 
Nu ska vi snart bege oss till jobb och dagis här återigen. Lillördag idag- känns skönt!
 
ha en fin dag allihopa <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback