didriksons overaller @ sophies closet


2012-09-30 @ 20:13:30
Herrejisses vad jag har blivit förälskad i en riktigt fiffig overall. Ända sedan jag läste om denna för ett bra tag sen så är jag grymt imonerad över hur smart didriksons faktikst tänkt när de gjort Didrikson bridger coverall overallen.
 
för hur smart är det inte att overallen kan bli en storlek större genom att man skär bort en söm i plagget? Tänk att kanske kunna använda en och samma overall två säsonger istället för en? Amazing =) Jag gillar't skarpt.
 
Klicka för att stänga bilden
 
Så nu ska jag se till att beställa hem denna overall med denna fiffiga "uppfinning" från  Sophies closet där den även finns i rött, snow white, och i blått eller rosa med "pippi mönster" på. Sedan finns det självklart enmassa andra produkter från didriksons och även andra fina märken.






Kommentarer
Postat av: Solan

Det är ju helt otroligt. Vilken fantastisk sak det kommit på. Hoppas du blir nöjd.

2012-09-30 @ 23:31:05
URL: http://lillboda.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback