ett två tre och en virrpanna till mamma!?


2012-09-17 @ 20:37:20
Herregud, vad jag är trött idag visst ;) hann bara o räkna ett två tre så somnade jag i soffan framför färjan..haha!

Inte nog med det så glömde jag nästan bort att hämta barnen på dagis efter jobbet idag med. Har en väg jag åker som gör att man åker förbi vägen man svänger in för att komma till oss. (åker man rakt fram kommer man till dagis svänger man av kommer man hem.) Så jaa, idag åkte jag in på den vägen och var hemma och vände innan jag kom på mig själv. Som tur är hann jag aldrig att gå ur bilen innan jag kom på mig själv-alltid nåt!

och priset för årets sämsta mamma går till...ja, till mig va??






Kommentarer
Postat av: Viktkamp

nejdå du är inte alls sämsta mamman =) Kram

2012-09-17 @ 21:47:03
URL: http://viktkamp.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback