O hej och hå!


2012-09-19 @ 08:00:00
Godmorgon kära vänner. Nu är det inte många timmar kvar..iiii! så spännande det ska bli. Nu ska här packas och donas lite grann- sen ska barnen få åka iväg och leka hos deras farmor en liten stund så jag verkligen kan kolla så allt är med och vattna växer, tömma kylskåp och slänga sopor.
 
Ni vet väl att det kommer att uppdateras härinne även fast jag är borta? har ju ett gäng goa och glada bloggerskor som kommer att bidra med deras härliga inlägg; en bloggare och ett nytt inlägg varje dag! Ser fram emot detta massor- och hoppas ni gör det med! Varje dag kl 12.00 kommer ett nytt gästbloggsinlägg upp ;)
 

Sen får vi se om jag kanske kör nåt litet inlägg eller nån bild någon dag.. jag har ju trots allt semeseter och kan ju berätta massor om resan för er sen när jag kommit hem ;)
 
Nu får ni alla ha det så himlans bra här hemma medan vi är borta! massa kramar!






Kommentarer
Postat av: Michan

Vad kul du hade gjort med gästblogg inlägg
Hoppas semestern blir underbar.

2012-09-21 @ 11:28:06
URL: http://michaela-michan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback