Stel nacke och shopping!


2012-09-28 @ 17:25:00

Blir inte mkt bloggat idag då jag har så himla ont i nacken. Är gör stel och kan knappt vända huvudet åt sidorna. Så med andra ord är det ingen vidare bra ide att sitta vid datorn :(

Men kan ju iaf tipsa er om en superbra kampanj som pågår just nu på campadre
där man just nu kan köpa allvädersstövlar från Vincent shoestore för endast 269:- istället för 449:-. Själv hade jag sådan tur så jag hade 100:- rabatt på mitt campadrekonto dessutom- så 169:- innan frakt är riktigt vettigt!

kolla in  här vetja







Kommentarer
Postat av: johanna med tyra och otto

Nu ska jag inte vara sån men min sjuksköterskenev gillar inte det där med stel nacke när man varit utomlands, många sjukdomar. Bara håll koll så att det inte fortsätter o om du får andra symptom bör du kolla upp det. Hoppas allt är bra efter resan iaf. Kram

2012-09-28 @ 18:02:39
URL: http://tvamanaderkvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback