Att bli mobbad på Centralstationen.


2013-04-28 @ 17:52:09

Hej Goa vänner. Nu är jag i hamn och till och med på väg mot östgötsk mark igen. Vilken trevlig kryssning det varit. Helt underbart att skratta, dansa o ha kul.

Avslutade stockholmvistelsen med att bli mobbad av en stockholmare som faktiskt fick mig att bli ännu mer övertygad om att många stockholmare är stressade för inget och allmänt otrevliga.(OBS- skrev många- menar ju inte alla..vet ju en del som är supersnälla och genomgoa)

Nåja, jag stod i kön till en sån där biljettautomat på centralen. Och när det blev min tur då hörde jag hur killen bakom stod och upprepande sade "skynda på" "skynda på"...då vände jag mig om snabbt och sade att jag gjorde mitt bästa och att det inte bara är han som har bråttom. Då hör jag hur han står och säger att jag är en tjockis upprepande gånger och att jag inte är nån fotomodell direkt. (Denna killen hade nog inte alla hästar hemma i stallet)..

Blev så jävla arg och irriterad för hur mkt stressade han inte upp mig- och sedan sade dessa elaka ord? Men kunde ändå inte låta bli att skratta åt honom där han stod och tyckte han själv var så himla perfekt och snygg. Och Sofia skrattade med...som bare den ;) det sista jag sade till honom när han stod där och var så elak emot mig var i alla fall att han borde gå till en psykolog.

Alltså- nu var ju han inte helt 100 i skallen- men just det där med att han kallade mig tjockis...det satte sig verkligen i hjärnan på mig :( så som jag kämpat och slitit och fortfarande gör för att gå en smalare kropp .Det tog extra hårt bara för att jag alltid förr blev mobbad just för att jag var lite rundare. Usch :(

Nåja, om ett tag ska jag få träffa min familj igen...längtar som en tok !

Hoppas ni haft en fin dag ❤







Kommentarer
Postat av: joanna-livet med Asperger symdrom

Hej!
tänkte bara tipsa om att jag just nu har en tävling där du kan vinna ett presentkort för 250 kr från skavileka.se som du kan köpa Lego för:)
Om du inte gillar sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en underbra dag:)

http://www.domkallarmighannes.com/2013/04/tavling-vinn-lego-for-250-kr.html
Kram Joanna

2013-04-28 @ 19:57:09
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback