Push up


2013-04-09 @ 18:59:13

En eftermiddag är verkligen ingenting. Ena stunden hämtar man barnen och nästa stund är det läggdags för dom. Idag åkte vi till barnens mormor och fikade lite efter jobbet. När vi sedan kom hem var det mys i soffan en liiten stund, sedan dusch av kidzen och kvällsmat.

Och nu sitter jag här i soffan och har precis lagt Leila framför teletubbies med vällingen i högsta hugg i hopp om att hon vill somna. Elliott sitter i sin säng o är seg och kikar på ninjago. Lovade att han skulle få kolla till läggdags- så strax stänger jag av.

Hoppas hoppas att barnen somnar tidigt ikväll nu. Tänkte träna en sväng ju. Har fått ett nytt killer program av Olga nu som jag är så sugen på att testa. Varje dag i veckan är det något som ska tränas- men vissa dagar bara några magövningar så. Denna gången har jag fått massa push ups att göra- har alltid varit kass på armhävningar så är ju bara bra att öva extra på detta.

Sedan har jag ju fått ny tidning med- kanske smygläser lite i den?

Hoppas ni haft en fin dag ❤







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback