världen är fylld av sjuka människor...


2013-04-30 @ 06:43:29
Godmorgon fina. Här står jag lutad mot bänken och äter lite frukost samtidigt som jag passar på att blogga. Snart dags att väcka mina små söta för att klä på dom och sedan åka till dagis och jobb. Imorgon är vi lediga. Ska bli så skönt =)
 
Skulle nyss gå in på aftonbladet och läsa ikapp lite nyheter och hittade en artikel som fick mig så spyfärdig. Varför ska det finnas så många sjuka människor här i världen som ger andra men för livet genom att göra/få som de vill?
Usch. Artikeln hittar du "ville ha barn-fick dottern gravid"<<<där.
 
Önskar er alla en trevlig dag!






Kommentarer
Postat av: ♥ Sojkas framtid ♥

Nämen fina du vad fin du har här inne nu! ;) He he det rimma. :P
Tack! Vi flyttar till Staffanstorp! Gissa om det känns märkligt att lämna Malmö men det är ju inte jätte långt här ifrån! :)

2013-04-30 @ 08:38:28
URL: http://www.sojka.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback