Emelie, en tå-lig en


2013-08-03 @ 08:27:09

Bara för att jag haft lite bloggtorka så tänkte jag dela med mig av en liten incident som hände i mitten av veckan.

För vet ni vad som hände på Ikeaparkeringen på A6? Sällskapet jag var där med fick för sig att jag satt i bilen när jag själva verket stod utanför bilen och försökte få upp det fällda sätet. Detta resulterade i att de sakta åkte iväg utan mig- och över mina tår med bakre däcket. Det kändes..men inget är brutet eller svullet eller mosat/ömt.Endast känts lite under stortånageln.

Vilken tur att det inte blev värre- de kunde ju bromsat och stannat när mina tår var under så de hade varit under däcket en stund.

Klandrar verkligen inte föraren på något sätt. Olyckor händer så lätt ju.Det där är sånt där som nog skulle kunna hända vemsom om man kanske är lite stressad eller tankspridd etc. Det skulle säkerligen lika gärna kunna va jag. Tur man inte hade öppna skor..,

Mina tår är bra tår;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback