Ingen är gladare än jag


2013-08-29 @ 19:52:39

Sitter här proppmätt och fylld av ett litet lyckorus. Har haft besök av systrarna och mor. Var jättelängesen bara vi var samlade...men nu blev det av. Gjorde pizzor , pizzasallad och bjöd på vilket verkade gå hem hos alla. En vanlig vesuvio och en med kyckling,lök,paprika och tomater på..mums. Sedan blev det en kladdig variant av kladdkaka.

Sedan har vi anledningen till detta lilla lyckorus...jag fick förlängt på jobbet. En lånad till får jag vara kvar till att blrja med. Sedan får vi se vad som händer! Blev glad över detta samtidigt som jag ju vet att nästa månad blir det lika ångest och orosfyllt igen-innan man vet om man får förlängt igen.

Nåja, detta ger mig iaf lite tid till att luska ut vad jag vill syssla med sedan. För en dag kommer det att ta stopp på dessa förlängningarna- det vet jag ju. Runt slutet av året brukar lågsäsongen dra igång och då blir det mkt mindre att göra om det blir som det varit förr!

Nu ska jag försöka natta en purken argbigga som absolut inte ska sova själv. Har jag tur somnar hon snart.

Hoppas allt är fint med er ❤







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback