Olagligt!


2013-08-12 @ 19:06:11

Det borde vara olagligt att få vara såhär trött som jag är idag. Inte kunde jag somna igårkväll- och vaken har jag varit typ tusen gånger inatt. Dag ett på nya livet- gick upp tjugo över fem imorse (Leila hade ändå vaknat så kunde ju lika gärna gå upp så fick hon min sovplats) åkte till gymmet och körde styrkepass med hantlar.

Sedan har det varit jobb- och efter det tvätt o allt annat plock här hemma. Det lär bli en riktigt tidig kväll...såfort Elliott somnat så tänker jag gå o lägga mig! Nu tycker ni säkert synd om A som får sitta ensam resten av kvällen- men han är ju inte hemma! Han spelar just nu Fotbollsmatch ;)

Dagens lunch- chili con carne, fullkornsris och sallad.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback