Världens bästa jul ❤️


2013-12-25 @ 18:00:50
Vilken härlig julafton vi hade igår. Först vakna vi upp i lugn och ro och åt en mysfrukost. Sedan åkte jag och Leila till min mormor och farmor på hemmet för att önska dom en riktigt god jul.

Efter massa kramar så åkte vi och mötte upp våra pojkar hos barnens farmor och farfar för o fira jul. God julmat- gott sällskap och barnen fick massa fina klappar, fick leka med kusinerna, och självklart kom tomten ❤️

Sedan, på eftermiddagen,var vi hos barnens mormor och morfar och firade jul. Blev massa lek med kusinerna, fika, Kalle anka, besök av tomten, öppning av julklappar, tomtegröt med mera.

Vilken härlig julafton det var och dessutom hade jag visst varit snäll då jag fick fina julklappar. Fick 12 st fina mattallrikar i glas, lotter, en ljusstake jag lnskatmig sålänge, en scarf, en parfym av darlingen, Victoria secret body butter o lip balm från darlingen och en esprit klocka från barnen..herre min tid :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback