Helt otroligt!


2013-02-27 @ 10:59:33

Vi kör en VAB dag till. Barnen hade återigen lite feber igårkväll :( Leila hostar som bara den om nätterna med...så hon kräks.

Så nu har barnen kikat på en film som pappan hyrde åt dom igår- de hade dock inte ro att se hela på en gång så Elliott pausade. Nu är de inne på hans rum och leker mamma, pappa,barn.

Själv är ja precis färdig med att ha kikat igenom senaste Amelia tidningen som damp ner i brevlådan igår. Stod bland annat en hel del om näthatet. Är glad över att inte vara en stor, känd bloggerska. Kul att bland annat få hundbajs i brevinkastet, få hotbrev, bli hotad i hemmet, få vin kastat på sig.

Nää-fy! Nu tycker jag att vi sätter stopp för näthatet/närmobbningen här och nu. Vi är alla olika och tycker olika saker-that's a fact. Men man behöver ju inte ge sig på en människa för det.

En sak som är helt otrolig är att jag äntligen tagit mig igenom mon trave med tidningar som jag hade att läsa. I slutet av förra veckan låg fortfarande det gamla numret av Amelia kvar inplastad, nyaste buffé tidningen likaså, i högen fanns även klicktidningen från veckan innan och villaliv. Inte likt mig. Men äntligen är jag ikapp igen ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback