Klantarsle AB?


2013-02-11 @ 21:39:39

Men åhh... Funderade lite under veckan som var och kom fram till att det var smidigast att boka utlandsresan på nätet. Detta trots att flera jag känner sagt att det känns bättre att ringa.

Tror ni inte att trots att jag kollade igenom allt så kom inte all inclusive tillvalet med. Blev så chockad när det helt plötsligt blev 6000:- billigare. Så nervös som fan såg jag att man kunde chatta med deras medhjälpare. Och anledningen till att all inclusive inte kom med var för att det var fullt. Då kan dom väl ändå skriva dit det i en varningsruta när man bokar då man vet eller?

Sen hade jag självklart missat transfern trots att jag vet att jag kryssade i även detta. Men det skulle tjejen fixa åt oss. Sedan skulle hon höra om det gick att gå all inclusive ändå. För hade jag vetat att det var fullbokat på all inclusive då hade man givetvis valt ett annat datum. För det vill vi verkligen ha.

Haha, var ju tur att hon såg o sade det där om transfern ;) varför ringde jag inte för istället?!

Nu sooova, godnatt ❤







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback