Lördag- startdagen- Dag 1


2013-02-09 @ 11:43:00
Idag körde jag igång med pt-online tjänsten. Är numera en av Olga Rönnbergs kunder med andra ord. Började lite försiktigt med träning idag- då jag sovit dåligt inatt. Blev 30 minuter på crosstrainern (något träningsschema får jag inte förrän om ett par veckor så får köra själv först). Det som är jobbigast just nu är att tänka på att ALLT man äter ska vägas för att sedan föras in i kostdagbok! Men det lär man ju ska komma in i- sedan får man ju inte glömma att föra in allt man ätit under en dag heller ;)
 
Så har lagt in bilder på hur jag ser ut idag- och sedan vägt och mätit mig...
 
Detta känns bra...jag är pepp till tusen. Fast har ju precis börjat så!
 
Nu tänkte jag ta och utse en vinnare i en tävling =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback