Prime family Club Side eller Green Garden Alanya?


2013-02-08 @ 15:23:42
Någon av er kära läsare som varit på solsemester i Turkiet och bott på Prime family club i Side eller Green Garden Alanya?
 
http://images1.ving.se/images/SiteID1/SitePage/barnklubbar_lollo_bernie_top.jpg?v=1
 
Vi håller fortfarande på att leta resor och nu känns det som att det eventuellt är något av dessa hotell det står emellan. De verkar ändå vara ganska prisvärda hotell och på ena hotellet finns det All inclusive och på andra kan man köpa till det. Och det som mest gör att vi vill ha något av dessa dessutom är att Lollo och Bernie är på båda hotellen med.
 
Så nu vill jag gärna höra lite omdömen om hotellen, så ni som har varit där...hjälp gärna till ;) Och ni som har vänner som varit där och hört deras historier- berätta gärna :)
 
 






Kommentarer
Postat av: carina

Hej
Vi har bokat green garden i alanya, men jag undrar mest om det löste sig med all inclusive för er då det var slut när ni bokade, vi ville egentligen åka till west beach side men pga att all incl var slut valde vi green garden, hade också problem med att boka tillvalen så fick med ringa istället.

Svar: aa..så ni har bokat det hotellet? Vad spännande- var ju ganska sugna på det hotellet med men sedan hittade jag omdömen om hotellet direkt och då kände jag att jag inte vågade boka det. Ville veta vad andra tyckte om det. Så vi satsade våra kort på hotellet vi var på i fjol istället; det är super för en småbarnsfamilj ju. och så hittade jag ett vettigt pris med (var bland de sista rummen så hade tur)
När jag bokade så kunde man fortfarande klicka i att man ville ha all inclusive. Det var sen när man skulle bekräfta allt som det högst upp stod error typ och ett utropstecken. Men det stod aldrig vad det var och jag fattade det inte heller förrän allt var genomfört och klart. Fick sms från tjejen jag pratade med igår förut idag om att vi hade fått all inlcusive =)

när ska ni åka till turiket?
Emelie

2013-02-12 @ 14:53:18
Postat av: carina

vi ska åka den 25/5. jag har läst bra omdömen om hotellet likaså har jag chattat med ett par olika" vingchattare" som rekommenderade detta hotellet och som själva hade varit/jobbat på detta men men vi får väl se, det är väl försäljasnack också. Var ska ni bo? har aldrig varit i turkiet förut så det ska bli spännande.

Svar: Vi ska bo på Sunwing resort west side. Är verkligen ett superfint hotell och så himla fräscha lägenheter. Barnen älskade det förra året. Turkiet är verkligen jättefint
Emelie

2013-02-12 @ 20:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback