Tatueringar och liten på soffan


2013-02-24 @ 19:12:00

Kväll redan- och denna dagen har gått så fort. Blev axlar och rygg på gymmet och innan körde jag ett killer cardiopass på gåbandet. Hittade ett bra hos Olga där man bytte hastighet var 3:e minut... Som mest var de uppe i 11.2 i hastighet och det gick inte att gå då inte- fick springa. Undrar om ens Hon kan gå så snabbt?

Bytte av sambon när jag väl kom hem så han kunde åka och träna fotboll. Blev mys med barnen och sedan stekte vi plättar och pannkakor och gjorde mat åt mamman.

I eftermiddag har vi varit på lite fika hos SIS som precis flyttat...så fint hon fick det :)

Nu har vi precis ätit lite gott- blev fläskfilé med ugnsstekt potatis, palsternacka och morot. Matkoma i soffan framför Ink master är det som gäller nu. Bredvid mig har jag en liten febertjej som ligger och sover. Båda barnen är snoriga och jättehostiga- och ikväll hade de båda lite feber innan läggdags :( VAB imorn igen (vilket jag iofs kände på mig)

Önskar er alla ett trevligt slut på denna vecka. Ny vecka med mer tag imorn ❤







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback