Vilken dag


2013-02-01 @ 13:44:40

Idag har det städats för fullt på jobbet. Har gjort rent en hel mangelhall från damm. Smutsigt och grått vill jag lova.
Hade tänkt städa när jag kom hem från jobbet, men vet i sjuttsiken om jag känner för't efter att ha städat på jobbet med.

Kanske skulle ta och få A till att städa? Han ska ju vara iväg hela dagen imorgon och måndag-torsdag morgon är han på resande fot. Så då kan ju han städa lite så mamman får lite lugn och ro innan han åker, eller hur?😉

Annars blir det som vanligt lite fredagsmys här ikväll. Tacopaj ska ätas och sedan ska barnen få smaka några skruvar/salta pinnar framför Bolibompa.

avslutar med en bild på amaryllisen jag fick när jag fyllde år; nu har några av de sista knopparna börjat blomma. Bara två kvar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback