Detta fick jag ut av det hela...


2013-01-10 @ 20:34:00

 

 

gjorde ju det där testet sen igårkväll och fick fram tre stycken bokstäver som då tydligen ska hjälpa mig att hitta ett nytt yrke. Och dessa bokstäver blev CER. Och läser man vad det står för CE så hittar man följande i yrkesbanken...

och kollar man in alla 3 bokstäver så finns det endast tre yrken som passar inom detta; ekonomiföreståndare, miljörevisor eller väktare. Blev faktiskt allt lite fulli skratt av detta. För inget av dessa tre yrken är något jag skulle kunna tänka mig att syssla med ju.


Själv skulle jag nog faktiskt helst vilja hålla på med administration, vara sekreterare/receptionist, vara ekonomiassistent eller inköpsassistent,







Kommentarer
Postat av: Alfva

Det där testet har jag också gjort, enligt det skulle jag jobba som förskollärare eller som socialsekreterare. Vi kan väl bara säga att det inte ligger i mitt intresse.. ;)
Har du testat att göra det här testet? Jag tycker det brukar ge en ganska bra bild av personer och vi använder liknande på jobbet för att lägga upp personalstrategier.

2013-01-11 @ 00:00:36
URL: http://alfva.se
Postat av: Nina Bergquist

vilket härligt gäng du ska åka med :D
kul att vi ska dit allihopa. kommer att bli toppen.
å denna gång så stannar ja över med :D

2013-01-14 @ 21:44:27
URL: http://deliciously.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback