Första dagen 2013


2013-01-01 @ 09:49:31

Första dagen på år 2013 och dagen har börjat lovande då barnen sov till halv nio :)

Hade ett riktigt mysigt avslut på 2012 igår med barnens kusiner, min syster med sambo och mamma och pappa. Åt god mat, drack gott och bara var. till förrätt blev det skagentoast, till huvudrätt blev det oxfile med hasselbackspotatis baconinlindad sparris, sallad och bröd. Till efterrätt blev det vaniljpanacotta med ett lager av chokladpudding.

Tänk att alla 4 barnen lyckades hålla sig vakna fram till tolvslaget- det trodde jag faktiskt inte!

Just nu har vi ätit frukost och är i tagen med att plocka bort julpyntet. Är rätt trött på att ha det framme nu ;)

önskar er alla en god fortsättning och passar på att dela med mig av den fina buketten vi fick av gästerna igår ❤







Kommentarer
Postat av: Caroline Nilsson

Bloglovinbyte? :)

2013-01-01 @ 19:11:50
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: ✫ Fru Eriksson

Gooo' fortsättning på 2013 önskar jag/Kraaaam ♥

2013-01-02 @ 11:24:53
URL: http://frunsblogg.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback